INTRODUCING ME

August 27, 2014



Olá! O meu nome é Liliana, tenho 20 anos e apresento-vos o meu blog onde encontrarão o meu estilo diário, conselhos tanto para raparigas como para rapazes, gostos a vários níveis e algumas aventuras.
Vou querer saber sempre a vossa opinião sobre aquilo que vou publicando. Provavelmente não vou conseguir fazer publicações todos os dias, mas vou fazer os possíveis para tornar isto num blog ativo.

Conto com vocês para me visitarem sempre!


Hi Guys!  My name is Liliana and I'm 19 years old, welcome to my fashion blog, where you can find my daily style, advices for the ladies and for the gentlemen, my tastes, my experiences and some of my adventures.
I will always want to know your opinion on what I am posting. Probably I’ll not be able to post every day, but I will do everything possible to make this an active blog.

I'm counting with you to visit me always!

You Might Also Like

0 comments

Like My Facebook Page