AVIATOR STYLE

January 14, 2017


WEAR ME PRO Sunglasses - Here | H&M Blazer | ZARA Pants | BERSHKA Belt | PARFOIS Earrings | FOREVA Boots

Olá meninas! Espero que esta fase de exames/trabalhos vos ande a correr bem, eu já posso dizer que me encontro quase quase de FÉRIAS!!!
Para este post trago-vos um look muito clássico que combina de todo, com este estilo aviator da Wear Me Pro. Confesso que este não é o tipo de óculos que me fique bem, no entanto, acho que consegui dar a volta.

Hello girls! I hope you're doing well, I can almost say that I'm on VACATION !!! I've got only one exam left and I'm done for this semester.
For this post I bring you a very classic look that combines with the these aviator sunglasses from Wear Me Pro. I confess that this is not the type of glasses that suits me better, as you were able to see in the last post, bigger lenses suit me better.
I hope you like it !


You Might Also Like

3 comments

  1. Adorei este look, o casaco é super giro!!

    http://sixmilesdeeper.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Este look está fantástico! Por acaso gosto imenso do modelo aviador mas ficam-me sempre super mal ahah

    Marta Rodrigues, Majestic

    ReplyDelete
  3. Também não é tipo de óculos que use mas pelo que vi até parece que te ficam bem ;) Gostei do look...clássico e ao mesmo tempo descontraído
    Kiss

    www.inspirationswithm.blogspot.pt

    ReplyDelete

Like My Facebook Page